HTML

dorkablogja:)

Friss topikok

  • DORKA: Szia! Hát ez már 5 évvel ezelötti bejegyzés, nem igazán emlékszem... De én mindent erröl a honlapr... (2013.10.23. 16:31) karkötők
  • DORKA: Köszönöm! Azért remélem mihamarabb újra lóra kerülök, de akkor már ott lesz Nóri is :) (2013.09.02. 18:23) ÚJ ÉLET, ÚJ BLOG
  • DORKA: Köszönjük :) Bár már nagyon a vége felé járunk, még nincs jele annak, hogy hamar kibújik, még 1-2 ... (2013.08.15. 00:00) nyár, 35.
  • DORKA: Úgy tervezzük, hogy a gáz bevezetésén, cirkófütés kiépítésén kívül mindent magunk csinálunk. Van s... (2013.06.18. 12:54) 31.
  • Bíbor: Nagyon sportos Kismama vagy. Manapság, mikor mindenki "veszélyeztetett terhes", bizony feltűn... (2013.06.17. 22:58) 23.

Címkék

lovak vs. kutyák

2012.03.20. 23:15 csip.esz

Andi lovagolja pár hete Tündért. Gyönyörűen megy ettől, de mindig úgy haragszom magamra, hogy nekem nem tud olyan szépen menni, mint neki. Mit meg nem adnék azért, ha úgy tudnék lovagolni, mint ő.... De hát nem véletlenül ő az edzőm, és én vagyok az, aki tanul tőle. Bárcsak tényleg eljutnék egyszer hasonló szintre... Vannak percek, amikor sikerül, de abban úgy elfáradok, hogy utána szétengedem. Vagy a másik véglet, amikor már egy órája lazítgatom, és akkor egyszercsak elfárad, bekattan, és akkor végre gyönyörűen megy. Nade miéééért kell nekem ahhoz egy órát szenvednem??? Amikor Andinak az első perctől úgy megy...

Mazsival kapcsolatban elég sok minden eszembe jutott. Először is, hogy eddig azt gondoltam, a lovaknál okosabb, szeretőbb, hűségesebb állat nem létezik. Hát ebből a szempontból egy ló semmi a kutyákhoz képest. Egy kutya iszonyúan tud szeretni, örülni, ragaszkodni, és nagyon meg akar felelni az embernek. A lovak makacsak, sokkal öntörvényűbbek, szabadabbak. A lovaknál inkább az ember alkalmazkodik hozzájuk, mint fordítva. Egy lovat ki kell ismerni, és ahhoz igazítani a vele való foglalkozást, a lovaglási stílust, módszert.

Rájöttem, hogy az életem a nevelésről szól. Nem a tanításról, a nevelésről. Gyereket, lovat, kutyát, tökmindegy, nagyjából ugyanaz a lényeg mindegyiküknél.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dorka87.blog.hu/api/trackback/id/tr125993888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása