HTML

dorkablogja:)

Friss topikok

  • DORKA: Szia! Hát ez már 5 évvel ezelötti bejegyzés, nem igazán emlékszem... De én mindent erröl a honlapr... (2013.10.23. 16:31) karkötők
  • DORKA: Köszönöm! Azért remélem mihamarabb újra lóra kerülök, de akkor már ott lesz Nóri is :) (2013.09.02. 18:23) ÚJ ÉLET, ÚJ BLOG
  • DORKA: Köszönjük :) Bár már nagyon a vége felé járunk, még nincs jele annak, hogy hamar kibújik, még 1-2 ... (2013.08.15. 00:00) nyár, 35.
  • DORKA: Úgy tervezzük, hogy a gáz bevezetésén, cirkófütés kiépítésén kívül mindent magunk csinálunk. Van s... (2013.06.18. 12:54) 31.
  • Bíbor: Nagyon sportos Kismama vagy. Manapság, mikor mindenki "veszélyeztetett terhes", bizony feltűn... (2013.06.17. 22:58) 23.

Címkék

csak pár idézet

2012.01.12. 21:44 csip.esz

Úgy érzem, ezeket ide kell írnom, kommentár nélkül, csak hogy legyenek:

"- Több Másik Féllel is találkozhatunk egy-egy életünk során?
"Igen" - gondolta Wicca némi keserűséggel. És ilyenkor az szív kettészakad, ez pedig fájdalmat és szenvedést okoz.
/Paulo Coelho: Brida/

"- Egész életemben emlékezni fogok rád, és te is emlékezni fogsz rám. Akárcsak az alkonyatra, az ablakot verő esőre és mindarra, ami mindig a miénk marad, mert soha nem birtokolhatjuk.
- Brida! - kiáltotta újra Lorens.
- Menj békével - mondta a Mágus. - És töröld le a könnyeidet! Vagy mondd azt, hogy a füst az oka!
"Soha ne felejts el!"
Tudta, hogy ezt nem kell mondania. De valahogy mégis kimondta.
/Paulo Coelho: Brida/

" - Kívánsz engem? - kérdezi.
Legszívesebben azt mondanám: "Igen, kívánlak, amikor nem vagy velem, amikor csak egy fantáziakép vagy a fejemben. Ma csaknem egy óráig harcoltam úgy, hogy közben rád gondoltam,a testedre, a lábadra, a melledre, és a harc csak egy apró töredékét emésztette föl ennek az energiának. Én olyan férfi vagyok, aki szereti és kívánja a feleségét, de ettől függetlenül téged is kívánlak. Nem én vagyok az egyetlen, aki kíván téged, és nem is én vagyok az egyetlen házasember, aki másik nőt kíván. Mindannyian követünk el gondolatban házasságtörést, bocsánatot kérünk, aztán újra elkövetjük. És nem a bűntől való félelem miatt fekszem így melletted, hogy a karjaimban tartalak, és mégsem nyúlok hozzád. Bennem nincs ilyesfajta bűntudat. De van valami, ami sokkal fontosabb, mint az, hogy most szeretkezzek veled. Ezért fekszem melletted nyugodtan, és ezért tudom ilyen békésen nézni a hotelszoba plafonját, amitcsak a szomszédos építkezés szikrái világítanak meg."
/Paulo Coelho: Alef/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dorka87.blog.hu/api/trackback/id/tr225993894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása