HTML

dorkablogja:)

Friss topikok

  • DORKA: Szia! Hát ez már 5 évvel ezelötti bejegyzés, nem igazán emlékszem... De én mindent erröl a honlapr... (2013.10.23. 16:31) karkötők
  • DORKA: Köszönöm! Azért remélem mihamarabb újra lóra kerülök, de akkor már ott lesz Nóri is :) (2013.09.02. 18:23) ÚJ ÉLET, ÚJ BLOG
  • DORKA: Köszönjük :) Bár már nagyon a vége felé járunk, még nincs jele annak, hogy hamar kibújik, még 1-2 ... (2013.08.15. 00:00) nyár, 35.
  • DORKA: Úgy tervezzük, hogy a gáz bevezetésén, cirkófütés kiépítésén kívül mindent magunk csinálunk. Van s... (2013.06.18. 12:54) 31.
  • Bíbor: Nagyon sportos Kismama vagy. Manapság, mikor mindenki "veszélyeztetett terhes", bizony feltűn... (2013.06.17. 22:58) 23.

Címkék

még mindig ugyanott...

2012.04.10. 10:26 csip.esz

Sokat fejlődtünk Tüncivel az elmúlt hetekben, persze Andinak köszönhetően. Amiket a múltkor írtam, részben megvalósultak, most már nekem is sokkal gyorsabban lazul el és támaszkodik le, a combraengedés, lépés-vágta átmenet, egyszerű ugrásváltás is egyre jobban megy. Bal kézre szinte minden feladat tökéletesen megy neki, sajnos jobb kézre még nem igazán, arra sokkal merevebb, de dolgozunk az ügyön. Ahhoz képest, amilyen egy évvel ezelőtt volt, egy csoda!

Ma van a tavaszi szünet utolsó napja (Zolinak már tegnap volt..), hát el tudnám viselni, hogy minden napom így teljen... Végre volt időm rendesen lovagolni, egy kicsit oktattam is, húsvétoltunk a család minden részénél, kutyát sétáltattunk, játszottunk vele, vittük ide-oda, és olyan jól éreztük magunkat... Igazán nem tudom, hogy miért van az, hogy a társadalom 99%-a nem szeret dolgozni, vagy ha szereti is a munkáját, mégis stresszeli, fusztrálja, elfárasztja. Minden munkanapom abból áll, hogy várom a hétvégét, a szünetet, majd amikor ezt jól kiélveztem, megint kedvtelenül indulok dolgozni, miközben arra gondolok, hogy mit csinálnék éppen, ha nem kellene itt lennem. Tiszta gáz.

A napokban megkeresett egy ismerősöm, aki belépett az Amway cégbe, engem is be akart léptetni. Termékeket árul, de egy piramis tulajdonképpen, a lényeg, hogy minél több aktív embert léptess be magad alá, és ha ez sikerül, rengeteget lehet vele keresni. Sőt, egy bizonyos szint után, még ha abbahagyod, akkor is életed végéig kapsz x %-ot minden hónapban. És ez igaz, működik, nem becsapás, mint sok más hasonló dolog. Arról is beszélgettünk, hogy mennyire más az itt sikereket elért emberek élete, mint azoké, akik kevesebb pénzért güriznek egész életükben. Ezek az emberek szabadok, a családjukkal vannak, nincs kötött munkaidejük, mégis nagyon jól keresnek, tudnak hatalmas házakat építeni, autókat venni, utazgatni. És mindezt tényleg úgy, hogy nem dolgozzák halálra magukat. Egyszer elértek valamit, az elején megkerestek sok embert, akiket megfűztek arról, hogy ez milyen jó - és onnantól működik, megy tovább szinte magától a dolog.

Én is ilyen életről álmodok (ki nem). Egy dolog miatt nem léptem be: én nem tudok embereket rábeszélni ilyesmikre. És nem volna annyi ismerősöm, akit be tudnék léptetni. Mindenki azt mondaná, hogy ez baromág, nem fog működni, hagyjam békén. Ismerem a barátaimat, és tudom, hogy ez lenne, főleg, hogy tényleg nincs olyan jó rábeszélő képességem. Én nem szeretem az embereket nyaggatni.

Arról is beszélgettünk, hogy a statisztikák szerint mennyivel könnyebben elérik a céljaikat, álmaikat azok, akik le is írják, beszélnek róla. Kicsit ez megnyugtat, mert én már annyiszor leírtam.... Bárcsak sikerülne... Nem bírom nézni az egy helyben toporgó, spórolni kényszerülő, kis városi lakásban élő, folyton az anyagiak miatt küszködő, sokat dolgozó, fáradt családokat, akik egyedül a pénztelenség okozta feszültégek miatt esnek szét...

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dorka87.blog.hu/api/trackback/id/tr45993887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tóth Marianna 2012.04.21. 15:30:25

Szia !Én is beléptem ám ,úgy voltam vele nincs mit veszítenem, mi az a 2100ft.Már vettem egy pár jó dolgot és tényleg nagyon jó minőségűek,fedik a valóságot amit elmondanak róla és már sokat spóroltunk vele és legalább tettünk és teszünk a környezetünkért nem úgy mint sok ember,hogy fikázza de azt sem tudja hogy miről van szó.mert nem is ismeri és már ítélkezik felette.Én ebben azt látom,hogy nem hisznek a jóban a sok csalódás miatt.És amit én elítélek,hogy sokan csak nyávognak viszont ha lehetőséget kapnak a jobb életre nem hajlandóak a nyomorúságukon változtatni,na az ilyen nekem többet ne szóljon mert.....mert aki azt mondja,hogy nem érdekli és jó ami van oké,nem erőszak a disznótor....de nem szeretem a tudatos környezet szennyezőket,meg akik elítélik ezeket az embereket,mert megismerkedtem egy pár olyan emberrel aki ezzel az Amway-el foglalkozik és le a kalappal előttük.Itt nincs kétszínűség,segítenek egymásnak,tanáccsal látják el a másikat,stb.Nekem elegem volt a volt munkahelyemből ott mindenki-mindenkit beköpött,fikázott,hátamögött mindennek lehordott,rüheltem az egészet a fizetésről ne is beszéljek,mert nem úgy volt ahogy a szerződésben állították,ha viszont nem tetszik akkor mehetsz amerre a szemed lát!!!!!!Úgyhogy eldöntöttem,leszek a saját szerencsém kovácsa és rám van bízva hogy egy vagy tíz év alatt csinálom meg.Tudod erre azt mondom Dorka :Az a baj a világgal,hogy a hülyék mindenben holtbiztosak az okosak pedig tele vannak kételyekkel!.Úgyhogy ne félj belekezdeni még ha csiga lassan is csinálod.Puszi

DORKA 2012.04.21. 21:09:04

Ha majd érzek magamban elég ambíciót erre, akkor mindenképpen be fogok lépni. Tudom, hogy működik és jó dolog, itt egyedül velem van a baj: nincs jó rábeszélő készségem, és nagyon idegesítene, ha csomó ember elutasítana vagy hülyének nézne emiatt. Mert sajnos az emberek többsége nem hisz ezekben, és hallani sem akar róla. Egyébként örülök, hogy te benne vagy, mert lehet, hogy pár hónap/év múlva én is belépek, és akkor lesz pár kérdésem:) És igazad van, mindenki a maga szerencséjének a kovácsa, és nem panaszkodni kell, hanem tenni érte!

Bíbor 2012.07.22. 09:33:35

Kedves Dorka! Továbbra is sok boldogságot kívánok a közös életetekben! MLM. .... (Mert az Amway az.) Az ACN is az, csak techikai dolgokkal foglalkozik. Meglévő telefonok olcsóvá tétele, vagy digitális telefon és képtelefon, most már mobilra is kínál kedvező csomagokat. Folyton bővül a kínálat, és nem kell rábeszélni, csak a baráti, ismerős körben tudatni, hogy van ez, és ha kell, állsz a rendelkezésükre. Vagyis bizalmi kérdés az egész. Nem is kell sok ember, csak azok folyamatosan használják a meglévő szolgáltatást. Munka mellett, kiegészítő jövedelemnek nagyon jó. De akinek akkora az ismerettsége, hogy száz ezreket (vagy többet) "tud keresni", akár függetlenedhet is. www.andomaria.acnshop.eu az én web boltom elérhetősége.

DORKA 2012.07.22. 21:36:09

Köszönöm!! Egyelőre nem vágok bele ilyesmibe, de örülök, hogy te is pozitív dolgokat mondasz róla, lehet, hogy később szóba kerül nálam is. További sok sikert hozzá!
süti beállítások módosítása