HTML

dorkablogja:)

Friss topikok

  • DORKA: Szia! Hát ez már 5 évvel ezelötti bejegyzés, nem igazán emlékszem... De én mindent erröl a honlapr... (2013.10.23. 16:31) karkötők
  • DORKA: Köszönöm! Azért remélem mihamarabb újra lóra kerülök, de akkor már ott lesz Nóri is :) (2013.09.02. 18:23) ÚJ ÉLET, ÚJ BLOG
  • DORKA: Köszönjük :) Bár már nagyon a vége felé járunk, még nincs jele annak, hogy hamar kibújik, még 1-2 ... (2013.08.15. 00:00) nyár, 35.
  • DORKA: Úgy tervezzük, hogy a gáz bevezetésén, cirkófütés kiépítésén kívül mindent magunk csinálunk. Van s... (2013.06.18. 12:54) 31.
  • Bíbor: Nagyon sportos Kismama vagy. Manapság, mikor mindenki "veszélyeztetett terhes", bizony feltűn... (2013.06.17. 22:58) 23.

Címkék

ősz

2012.10.05. 21:27 csip.esz

Készülök megszüntetni a blogot (nem is hiszem, hogy már bárki is olvasna, hiszen annyira nem frissítem), viszont még sehogyan sem találtam ki, hogy hogyan lehetne olvasható, szép formában letölteni az összes irományt, hozzászólásokkal együtt, a kezdetektől mostanáig, hogy mégse vesszen el.

Mindazonáltal, addig írok pár dolgot a mostani életemről. Bár idénre az osztályom magatartása sokat javult, még mindig azt érzem, hogy valami mással kéne foglalkoznom. Végiggondoltam, hogy mi az, amit szeretek csinálni, és szívesen is csinálnám, és az egyetlen: a magántanítványok. Az az, aminél úgy érzem, hogy tudom is, szeretem is, és lehet is pénzt keresni vele. Még a lovasoktatás is egy idő után unalmas és fárasztó, de magán matekórákat bármikor nagyon szívesen tartok. Bármennyit. De sajnos ez nagyon esetleges. Idén még több tanítványom van, mint az előző években, de nem mindhez megyek minden héten, sokszor lemondják mindenféle indokokkal, és akkor kiesik jópár ezer ft. Pedig ha fixen tudnék tartani minden nap akár 3-4 órát, akkor azt hiszem, már ott is hagynám a sulit. 2500 Ft-ot kérek egy óráért, az napi 3 óránál havi 5x3x4x2500=150.000 Ft lenne fixen. Nyilván 80.000 helyett ezt választanám, és még több időm is lenne. És nem lennék ideges a sok szemtelen, tiszteletlen kölyöktől.

De hogyan tudnék kiépíteni egy ennyire fix rendszert, ahol tényleg mindenkihez el tudok menni minden héten?? Nincs ötletem.

Ami nem múlik, az a lovas szerelem, egyszerűen leszállok a lóról, és már szállnék vissza... Most már a tanulás érdekel leginkább, hihetetlenül szeretnék egyszer úgy lovagolni, mint Andi, de valahogy nagyon sokáig tart. Vasárnap Kurucz Kupa lesz, a haladó zenés kűrben indulok, egyelőre totál fosok tőle. A program nem nehéz, de annyira szeretném tökéletesen csinálni, és nyilván nem fog menni, plusz félek, hogy Tünci meg fog ijedni valamitől, jó szokása szerint. Nyilván tudok már rég úgy lovagolni, hogy mindenféle helyzetben a lovon maradjak, és elmenjek vele akárhová, akkor is, ha fosik - de egy díjlovas versenyen minden részlet számít, és nem elég, hogy nem ijedhet meg a ló, de még azon túl is lazának, elengedettnek kell lennie.

A nyáron lett mégegy kutyánk, Csipesz, Balatonon találtam. Hasonlóan fekete, mint Mazsi, kis kidobott, lesoványodott kan kutyus volt - most már dupla annyi kiló, és hihetetlenül ragaszkodik hozzánk, sokkal jobban, mint Mazsi. Imádom:)

Zolival tervezgetünk sokmindent, egyelőre csak gondolatban, de költözködünk ebből a pici lakásból. Amit egyébként nagyon szeretünk, és irtó jó, hogy ilyen alacsony a rezsi, de két kutyával kicsi, hát még ha majd jön egy-két gyerek. Valószínűleg Pest mellé költöznénk ki, vagy még Pesten belül, valahová a szélső kerületekbe, merhogy Zugló nekünk megfizethetetlen. A részletes terveket még nem áruljuk el:)

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dorka87.blog.hu/api/trackback/id/tr575993886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

loyla 2012.10.05. 22:16:00

Kikérem magamnak én pont a héten olvastam újra a bejegyzéseket 2011-től kezdve :)

Erdélyi Gabriella 2012.11.14. 14:57:27

Szia! Szerintem ne szüntesd meg a blogot, érdekel szerintem mindenkit, hogyan alakul az életed! Még ha csak félévente egyszer írsz ide, de akkor is. Csak tudjuk, mire jutottál! Azt is nagyon érdekes elolvasni, merre változott az életed pl. fél év, vagy pár hónap alatt!Egy ötletem még lenne: szerintem próbálj ki merőben más dolgokat, mint amiket eddig csináltál. Más munkát, pl. irodait. Illetve: chaten van sok normális ember (is), beszélgess velük, tudnak jó tanácsokat, ötleteket adni.

Erdélyi Gabriella 2012.11.14. 15:01:23

Én véletlenül tévedtem egy éve a blogodra, és én is csak nagyon néha olvasom, így van időm, de: igenis érdekel, és drukkoltam neked, hogy megtaláld az utad. Azt látom, be vagy fásulva, ki vagy égve a jelenlegi életedben. A tanítás egy ilyen munka, ki lehet benne égni, pont az olyan embereknek, akik szívvel-lélekkel csinálnak mindent. Csinál mást! Dolgozz irodában pl. tényleg, az más közeg teljesen, vagy esetleg egy gyorsétteremben, akármi. Én sokféle munkát kipróbáltam, mindegyik más világ, más légkör, más életérzés, más tapasztalat!!! És mindegyikkel csak gazdagabb lettem! És ne másoknak próbálj megfelelni, csak saját magadnak! Meg kell találnod a saját utad, csak így leszel boldog!!!

Bíbor 2012.11.21. 22:25:24

Kedves Dorka! Örülök, hogy meg van még a blogod! Boldogan nyugtázom, hogy szépen szervezed a jövődet! Biztos vagyok abban, hogy megtalálod azt a tevékenységet, ami boldoggá tesz és anyailag is függetlenné válhatsz. Ha a társad segítségedre lesz, bármit elérhettek. Ne feledd, egységben az erő!

DORKA 2012.11.22. 20:35:39

Köszönöm a hozzászólásokat, örülök, hogy olvastok! Talán megpróbálok a panaszkodáson kívül érdekesebb témákról, gondolatokról kicsit sűrűbben írni, amik mostanában foglalkoztatnak!
süti beállítások módosítása