HTML

dorkablogja:)

Friss topikok

  • DORKA: Szia! Hát ez már 5 évvel ezelötti bejegyzés, nem igazán emlékszem... De én mindent erröl a honlapr... (2013.10.23. 16:31) karkötők
  • DORKA: Köszönöm! Azért remélem mihamarabb újra lóra kerülök, de akkor már ott lesz Nóri is :) (2013.09.02. 18:23) ÚJ ÉLET, ÚJ BLOG
  • DORKA: Köszönjük :) Bár már nagyon a vége felé járunk, még nincs jele annak, hogy hamar kibújik, még 1-2 ... (2013.08.15. 00:00) nyár, 35.
  • DORKA: Úgy tervezzük, hogy a gáz bevezetésén, cirkófütés kiépítésén kívül mindent magunk csinálunk. Van s... (2013.06.18. 12:54) 31.
  • Bíbor: Nagyon sportos Kismama vagy. Manapság, mikor mindenki "veszélyeztetett terhes", bizony feltűn... (2013.06.17. 22:58) 23.

Címkék

2006.12.05. 18:06 csip.esz

Ma végre karácsonyi hangulatom lett. Tavaly egyáltalán nem volt, karácsony szent napján sem, és nagyon hülyén éreztem magam emiatt. Most hogy a suli mellett a Kiss János fenti részén egy egész nagy karácsonyi vásár van, plusz a Moszkván és a Déliben is, ahol minden nap eljövök, egészen magamba ittam ezt a hangulatot. Ellenben összesen 2 ajándék van meg a 22ből (most számoltam össze...), a többiről még azt sem tudom, mit szeretnék... Igazából a karácsonynak azt a részét utálom a legjobban, amikor olyan embernek kell ajándékot vennem, akinek semmit nem tudok kitalálni... Azoké, akiké megvan, tök egyértelmű volt, és azt hiszem, nagyon beletrafáltam:))) Legalább annyival jobb a helyzet a tavalyinál, hogy 15-én van az utsó tanítási nap, és nem pedig 22-én, így 1 héttel több időm lesz mindenre.

Kicsit sűrű leszek karácsonyig:

   dec.6. német nyelvtan ZH; tesi ZH; este fél7től bosizás

   dec.7. matek ZH; este 10től folyosós buli (jön a rééézfaszúúú bagoly!! sálálálálálálááá!!:)

   dec.8. fonetika ZH; istvános összezörrenés; gitár(?); ŐryKatával találkozóóó:)

   dec.9. este 7től TÓFKon Isván a király előadás (by zenés színpad)

   dec.13. du.4től német tanszék karácsonyozás, énekelgetés

   dec.14. pszichológia ZH

   dec.15. utsó tanítási nap; du. indulás Kismarosra bosisokkal!!! :))))

   dec.16. egész nap Kismaros, este haza

   dec.19. Marcsi szalagavatója (cikruszban)

   ééés dec.24., jön a Jézuska!!! :)))))


Eszembe jutott ám valami: mivelhogy már nem járunk ama szent intézménybe, melynek neve István, nem fogunk karácsony előtt így össznépileg találkozni. Ez pedig azt jelenti, hogy nem nagyon tudjuk mikor-hol megajándékozni egymást. Nem akarunk 1 ilyen ajándékozós délutánt csinálni és összeülni vhol?? Melinda, Anna, Soma, Helga...?? Meg még aki akar. Hmm??? Mert ha mindenkivel külön találkozom egyesével, az kicsit bonyolult és hosszadalmas lenne... :)

                             

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dorka87.blog.hu/api/trackback/id/tr555994419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

som 2006.12.05. 19:33:57

Nekem nem igazán van karácsonyi hangulatom, de ez inkább belsőségek és hó kérdése. Ajándékot én sem igazán tudok venni, ezért határoztam el, hogy bármennyire is pofátlanság vagy nemtommi, mellőzöm az ajándékvételi kényszert, és csak akkor veszek valamit, ha nagyon úgy látom, hogy HŰ, ez Passzol. Egyszerűen képtelen vagyok időben, pénzben, észben mindenkinek ajándékozni. Gitározni szívesen gitároznék, de sajnos tele vagyok zh-kkal, és nincs időm:(. Szori. Szorgalmi időszak végével már lesz egy kis időm, akkor tied vagyok. Gitárügyben. Őryt ezerszer puszilom, szívesen látnám én is, de most azt se:(

dorka 2006.12.05. 19:51:16

Kár, pedig szeressek gitározni véled. Jah Kata meg elvileg most csak mivelünk ásokkal szeretne összejövögetni, szal ti elbből kimaradtok:( de szervezzetek egy olyat ahol csak ti vagytok! fleshö (Azé nemtom figyelitek-e, mennyire jól beszélek magyar:)

Hugi 2006.12.06. 08:10:28

Én is nagyon jól speakelem a hungarische nyelvet. Különösen, hogy tegnap sikerült egy rakás hülye röpis mellett angolul beszélnem a nagybátyámmal telefonon, és hát előttört belőlem az jó kis amerikaiangol, ők meg röhögtettek... Kicsit nehéz volt így, de nem baj, megértettük egymást Andyvel, ez a lényeg!! :)

Heli 2006.12.07. 03:28:20

Cijja!! én már iwire is írtam,oltárian sajnálom a pénteket,de nem tudok elmenni :( randim lesz ;) najoh.. dehogy is! csak tartanék ott.. de egyelőre én se látok ki a sok zh,pót (:S)zh között.. :( de ha istvánba lesz vmi karácsonyi izékebizéke jó lenne pár emberkével együtt lenni. mert ezek az egyszemélyes talik hajajj de nehezen összehozhatóak.. jóformán Nem is.. nah mindegy.. igaziból nem vágom mi ütött belém,de kb szófosásom van,már rég ágyban lenne a helyem így f4 felé.. csak tudnám mikor fogok tudni felkeni?! aztán anyum megint csúnyán fog rám nézni:( jah egy kis dicsekedés,végre egy kis sikerélmény az egyetemen: 17pontos lett az analízis zhm a 20ból.nah ténlyeg puszikállak

dorka 2006.12.07. 17:41:26

Pedig már kezdtem reménykedni, h télleg randid lesz...:( Végül sztem nem lesz hnap semmi, mert alig ér rá vki, egyszerűen képtelenség összehozni az embereket egy rohadt időpontba... wáááhháhh nyáfnyáf... Majd még Katát is felhívom, mert reggel jött az sms, h akko most mivan... Jólenne már összefutni, Helgaaaa!!!

Heli 2006.12.09. 15:35:06

Tudom,tudooom!!! én is naon szeretném!
süti beállítások módosítása