HTML

dorkablogja:)

Friss topikok

  • DORKA: Szia! Hát ez már 5 évvel ezelötti bejegyzés, nem igazán emlékszem... De én mindent erröl a honlapr... (2013.10.23. 16:31) karkötők
  • DORKA: Köszönöm! Azért remélem mihamarabb újra lóra kerülök, de akkor már ott lesz Nóri is :) (2013.09.02. 18:23) ÚJ ÉLET, ÚJ BLOG
  • DORKA: Köszönjük :) Bár már nagyon a vége felé járunk, még nincs jele annak, hogy hamar kibújik, még 1-2 ... (2013.08.15. 00:00) nyár, 35.
  • DORKA: Úgy tervezzük, hogy a gáz bevezetésén, cirkófütés kiépítésén kívül mindent magunk csinálunk. Van s... (2013.06.18. 12:54) 31.
  • Bíbor: Nagyon sportos Kismama vagy. Manapság, mikor mindenki "veszélyeztetett terhes", bizony feltűn... (2013.06.17. 22:58) 23.

Címkék

Újra itt!

2011.08.08. 20:34 csip.esz

Nem vesztem el, szimplán csak nyár van, és nem nagyon vagyok netközelben. (Hálistennek.) Némi gyors beszámoló:)

Az esküvő nagyon jól sikerült, utána a nászút is Ausztriában. Mindkettőről képeket facebookon találtok, vagy rövid időn belül találni fogtok, rengeteg van, ide nem tudom őket feltenni. Nagyon sok szeretetet kaptunk, minden úgy történt, ahogyan elképzeltük, és azóta is egyre boldogabbak vagyunk:)

A nászút után egy hétig még Pesten voltunk, bútorokat vásároltunk, szereltünk, fúrtunk, faragtunk, szépítgettük a lakást. Aztán júli 9-én én lementem Tündérestül Balatonra, Árpi vitt minket. Pár nappal később Zoli is utánam jött, és itt voltunk együtt egészen addig, amíg Zoli nem kapott állást Pesten pizzafutárként. Azóta ezt csinálja, de csak aug. végéig, mert kapott napközis állást is a Németh Imrében. Heti 1-2 napra lejön, de aztán mindig visszamegy dolgozni, egész jól keres vele.

Voltunk három napot Bulgáriában Johanna és Radoslav esküvőjén. Fergeteges volt, az oda-vissza utazást leszámítva (mert kocsival mentünk) nagyon jól éreztük magunkat, sokat nevettünk, igazi bolgár balkános lagzi volt:)

Közvetlenül ezután lementünk három napra Pákozdra a Zoli atya féle egyetemista táborba. Nagyon jó volt, de szomorú is, hiszen Zoli atyát aug. 1-től elhelyezték. Én, aki szinte sose sírok, nem nagyon bírtam megállítani a könnyeimet. Nem sok ember van, akit így szeretek, mint őt...

Most újra Szabadiban vagyok, minden nap lovagolok. Tündér szépen hízik a legelőn és a sok lucernától, almától, dinnyehéjtól amit kap. Még mindig nagyon szeretem. Egyre ügyesebb és okosabb, és egyre szebb! Itt mindenki azt mondja, ő a legszebb ló, pedig Bélának gyönyörű lovai vannak. Ilyenkor hízik a májam, nagyon büszke vagyok rá. Kicsi akadályokat ugrunk mostanában autodidakta módon, de a következő hetekben lehet hogy kapunk egy kis edzői segítséget hozzá Beától. Rám fér, soha nem tanultam ugratni.

Zolival legközelebb 12-én a szülinapomon itt Szabadiban, és 13-án Pesten leszünk együtt, Balázs és Bori esküvőjén. Aztán 22-e környékén végleg visszaköltözünk Tündérestül. 25-étől pedig kezdődik a munka... Most nagyon nem várom, annyira boldog vagyok így, hogy nincs semmi dolgom, akkor és annyit lovagolok, amikor és amennyit akarok. Csak az idő lehetne jobb, az utóbbi majdnem 3 hétben még csak fürödni se tudtunk a Balatonban... Ha nem lenne Tünc, ezeken az esős napokon, amikor Zoli sincs velem, már megölt volna az unalom.

Szóval Zolival egész nyáron rohangálunk fel-alá, és keveset vagyunk együtt, de azt hiszem, hogy ez most jót tesz nekünk. Amikor együtt vagyunk, akkor nagyon jó, és amit nem gondoltam volna, egyre jobban szeretjük egymást. Lehet ezt még fokozni valahová??:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dorka87.blog.hu/api/trackback/id/tr275993903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rayodesol 2011.09.17. 15:00:23

Szia csajszi! Holnap megyek az új lovamért,majd csinálok róla képeket és föl rakom hétfőn a blogomraAmúgy még fönt van a lovasok.hu-n:Furioso-fekete-herélt-12éves-Capri a neve ott megtudod nézni.Pusza

DORKA 2011.09.17. 22:54:29

Szia! Örülök, hogy lesz új lovad, megnéztem és elkezdtem irigykedni, gyönyörű az a ló! Nem hiába furioso:) hasonlít is Tündérre, nagyon jónak tűnik, remélem sok örömöd lesz benne! Tünciről próbálok a héten készíteni képeket, és én is rakok fel!
süti beállítások módosítása