Nagyon örültem, hogy tegnap mégis elmentem EnZéék koncertjére. Kicsit később értem a Tímár utcához, de Soma, Pájó, Anna, Bandi és Dia megvártak, együtt mentünk a VörösYukba. Kiderült, hogy csak jóval később kezdődik, mert az Infinite előtt még 2 együttes volt. Addig kint üldögéltünk és beszélgettünk. Sokan voltunk, az említetteken kívül Bence, Tamás, Balázs, Zsuzsi és barátja, Kovács Emese, naés ugye EnZé, meg az együttes tagjai. Végül Zoli is eljött kocsival, mert ők már végeztek a játékkal, és nem akarta, hogy éjjel Budáról egyedül menjek haza. Elhozta Márkot is, pont odaértek a koncert kezdetére, nagyon örültem neki(k)!! (L) A koncert nagyon jó volt, sokkal jobb, mint az előző két zenekar, és nagyon jó ismert számokat játszottak. Utána kimentünk hűsölni, mert odabent nagyon meleg volt. Lassan mindenki elment, csak Zoli, Márk, Anna, Balázs és EnZé maradt. Újra lementünk, Annával ittunk sok bort (fél liter..), beszélgettünk, csocsóztunk (2-t mi is megnyertünk a fiúk ellen!!:) Ollllyan jó volt, hogy Zoli is ott volt:) aztán éjjel 1 körül indultunk haza, hálistennek kocsival, ami azért lényegesen gyorsabb és kényelmesebb volt, 2 után már aludtam is. Délig:)
(L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L)
Most pedig didaktikát tanulok:(
<Társadalom és iskola. Esélyegyenlőség az oktatásban. Az oktatást szabályozó törvény. Az iskolarendszer Magyarországon. A pedagógia mint tudomány. Hétköznapi és professzionális pedagógia. A neveléstudomány ágai. A szocializáció, nevelés, oktatás. A zárt és a nyílt oktatás értelmezése. A nevelési célok fogalma, fajtái, szintjei. Az iskola pedagógiai programja. A csoportszintű pedagógiai célok. Az osztályfőnök szerepe a nevelési folyamatban. Az oktatási célok. Az iskolai tudás rétegzettsége. Az oktatás folyamat szerkezete. Az oktatás tartalma. Az oktatás szervezeti keretei és formái. Az oktatás szervezési módjai és munkaformái. Tervezés az iskolában. Az oktatás módszerei.>